Andmeturveː tehnoloogia, koolitus ja reeglid

 

Trollimine 

    Peaaegu igal inimesel on sotsiaalmeedia, mis toob inimestega suhtlemisel kasu ja naudingut, kuid samuti avaldab ka negatiivset mõju, näiteks trollimist. Kahjuks pole keegi trollimise eest kaitstud ja ühel päeval võib selguda, et ka teie olete sattunud trollimise ohvriks. Enamik inimesi trollib teisi kas kättemaksuks, tähelepanu saamiseks ja isiklikuks meelelahutuseks. Nad tahavad karistada inimesi, kes on edukad, õnnelikud ja naudivad oma elu, sest nad ise ei saa seda teha.

    Peatada trollimist on raske, kuid järgmiste tegevustega saab seda vältida. Kasutades suhtlusportaale saate seadetes valida funktsiooni, mille kohaselt on juurdepääs teie kontole piiratud teistele kasutajatele, st nad ei saa kirjutada privaatsõnumeid ega kommenteerida teie fotosid ja postitusi enne, kui lisate neid sõpradeks. Lisaks saate blokeerida teid häiriva konto ja kirjutada kaebuse, siis kui sellele kontole tuleb palju kaebusi, blokeerib süsteem selle konto ära. 

    Koolitused on väga tähtsad, sest peatada trollimist ainult tehnoloogiaga ei saa, tuleb inimestele seletada ja näidata, kuidas trollimine mõjutab teisi inimesi. Võiks koolitusi läbi viia põhikoolis, et lapsed juba varakult aru saaksid, et trollimine teeb inimestele haiget ning mõjutab inimeste vaimset tervist. Need võivad tuua esile juba olemasoleva ebakindluse ja luua uusi ning võib see põhjustada ärevust ja madalamat enesehinnangut. Samuti võiks nõu anda, kuidas trollimisega hakkama saada, et noored, kellel on juba negatiivne kogemus saaksid sellega toime tulla. 

    Reeglitega on juba raskem, sest iga inimene ise otsustab, kas ta jälgib neid või mitte ning kontrolleerida kõiki kasutajaid ei saa. Tuleb loota, et inimesed mõistavad, et teisi tuleb kohelda nii, nagu soovite, et teid koheldaks. Võiks kohe seadistada privaatse konto, kui see on platvormil võimalik ning vältida võimalikke trollimist.

Explained: What is Online Trolling and Legal Remedies Available to Victims

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Arvutid ja paragrahvid IIː litsentsid ja autoriõigus

Info- ja võrguühiskond

IT proff...?